lördag 11 maj 2013

Godnattttt

Ännu en helg är här. Alla drar ut och har kul och jag sitter här hemma och halvdör lite. Känner mig jätte tråkig över att jag inte kan gå ut och ha kul med mina vänner längre. Tur att dom förstår. Det enda jag vill nu förtiden är att sova..sova..sova. Men det får jag ta. Sååå värt det tillslut.

Fattar egentligen inte vad jag gör uppe nu? Varit as trött sedan 19tiden. Halvligger just nu i soffan och känner mig som en zombie. På riktigt. Ögonen hänger, snoret rinner och munnen öppen. Det är t.om jobbigt att ha munnen stängd liksom... hhhahah fyfan :D

Men jag försöker ha roligt ändå här hemma. Just nu så pratar jag med bebis. Och ja, jag pratar. Men hon svarar med rörelser och det är så himla mysigt.

Nu har stackarn hicka också :( 

Nej nu ska jag sova.
Ryggen dödar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar