fredag 10 maj 2013

Det här med frukost..

Frukost sägs ju vara den viktigaste måltiden på dagen. Därför vill man väl äta en riktig brakfrukost? eller varför inte en lyxig hotellfrukost? oftast? Nej inte jag. 

Jag måste nog vara den tråkigaste frukostmänniskan. Jag tycker inte om yoghurt med flingor, fil, juice, ägg, knäckebröd, pannkakor (det är väl förfan lunch?) något annat pålägg förutom smör eller skinka, gröt osv. Detta kan jag äta nångång under dagen dock, men inte på morgonen. 

Det enda jag kan äta och är sugen på då jag vaknar är oboy (kan inte dricka bara mjölk) och en limpmacka med bara smör eller en rostad franska med smör och kanske en skinkbit. Om jag väljer ett ta skinkbiten så lägger jag den på den rostade mackan, sedan äter jag upp skinkan först. Varför? För jag doppar mackan i oboyglaset. Det kan man ju inte göra med skinkan på.

Jag är tråkig & konstig...

Standard 06.00 varje morgon. Oboy och doppad macka.
VITT bröd ska det va. Inge fullkorn här inte.

(Ps! detta är rena giftet till ibs-personer.
Men bara för att jag är gravid så kan jag
göra detta hhihihi)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar