lördag 4 maj 2013

Glasögonorm

Hej babes!


Vad gör ni en lördags eftermiddag? Jag är så sjukt uttråkad så jag vet inte vad. Kicken är på fotbollsmatch och jag sitter här i soffan och.. gör ingenting. Lägenheten behöver städas, tvätten behöver tvättas och jag skulle behöva få i mig lite mat. MEN JAG ORKAR INTE. Blä vad drygt allt känns. Det är ju lördag och då vill man ju hitta på något roligt. Alla jobbar eller liknande. Syrran svarar inte. Inte mamma heller. Forever alone :( Tur som fan att det är rätt dåligt väder ute. Då har jag inte lika dåligt samvete över att sitta inne haha.

Jag skulle vilja grilla och dricka nån öl. Men nä.. det ser inte ut som att det blir nåt sånt nej.

Justja. Har skaffat glasögon. Äntligen. Har ju varit typ blind i något år nu :) så det var fan på tiden haha.


Ursäkta.. jag vet att jag ser trött ut.. det är jag också :):)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar