lördag 11 maj 2013

Gränslös kärlek

Nä.. Jag kan inte sova. Bebis håller på att slå volter i magen och vet ni vad? Det gör absolut ingenting. Ligger i sängen just nu och bara njuter av rörelserna. Det är så synd att jag har moderkakan i framvägg, annars så skulle jag ha spelat in rörelserna så skulle ni fått sett. Det är så mäktigt.

Jag är lite rädd. Jag känner en sån otrolig kärlek till mitt barn som inte har kommit ut till världen än. Tänk hur jag då kommer att känna då jag väl får se henne? Jag vill skriva så himla mycket men det är så svårt att få ner mina känslor i ord och meningar. Jag gråter glädjetårar hur ofta som helst. Gravidhormoner eller ej. Jag kan fortfarande inte förstå att snart är jag mamma.. JAG. Till en underbar liten dotter. Jag längtar till allt. Få lukta på hennes hår, pussa på den lilla näsan, amma henne, beskydda, stryka över hennes mjuka hud, sjunga för henne och bara rå om henne. Till och med att byta blöja och ta bort spya liksom (haha).

Det kommer vara blod, svett och tårar. Det vet jag. Men det gör inget. Absolut ingenting.

Vi längtar efter dig A ♥

3 kommentarer:

  1. Hej.
    Jag tänkte.. har läst tidigre att du vill göra läpparna. Du vet väl om att Polar Kliniken finns här, hemma i Övik? Jätte bra och proffsig klinik!

    Kram E, tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjemen det vet jag :) Tänkte ju fixa till min boobies via dom i februari. Dom är grym :)

      Radera
  2. Jag har moderkakan bakåt så på mig syns det tydligt när han rör på sig.
    Han ligger redan nedåt men är inte fixerad i bäckengången än, men då och då får jag en liten fot rakt upp i revbenet och så ser man rumpan puta ut på sidan. Brukar ta tag i den och slå lite lätt så att han byter ställning så att jag slipper få ont och kan sitta ordentligt.
    Sjukt häftigt.
    Ser ut som en liten alien som rör sig därinne och han har inte slutat på drygt 10 minuter nu =)

    Snart har vi våra små liv hos oss =)

    SvaraRadera