fredag 30 november 2012

VUL i december!!

Jag är så jävla glad. Den 14 december så kommer jag att få göra en VUL! Och det är jätte ovanligt att man får göra en vul så tidigt in i graviditeten OM man inte har blödningar eller tidigare missfall.

Eftersom jag  tror på karma så vågade jag inte ringa in och säga att jag blöder bara för att få en tid så jag sa som det var att det är första gången jag är gravid och jag vill göra en VUL för att vara säker på att allt ser bra ut. Dom sa (som jag förstod) att så går det inte till här i Övik utan man måste vänta till det "vanliga" ultraljudet. Efter mycket om och men så säger hon "men.. jag ser att du redan har en tid hos oss den 14e?"

JUSTJAA! Jag har ju haft den tiden sedan i oktober då jag åkte in på akuten för min mage. Tur i oturen ju! Jag har alltså tänkt göra en VUL i december innan jag visste att jag var gravid ;)

Gud vad jag längtar. Hoppas innerligt att jag får se våran lilla bebiss hjärta slå ♥ kommer att vara den bästa dagen i mitt liv hittills. Hoppas man får med en bild också :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar