onsdag 7 november 2012

sjukanmäla mig eller inte?

Godmorgon bloggen!


Ligger just nu i sängen och har precis beställt hem löshår. Är så less på mitt trista råttfärgade hår så jag beställde blont. Funderar på att fixa en ombre :) det är grymt snyggt. Tänte skaffa det i juni men ångrade mig. Men nu jävlar haha.


Har ont i magen och är spyfärdig. Brukar inte må så dåligt då jag äter men då jag DRICKER..fyfan.. kommer upp lika snabbt typ. Vill verkligen vara hemma ifrån jobbet idag men jag ska iallafall dit och kolla hur länge jag klarar av att vara där. Lär nog dra hem runt 3 tiden skulle jag kunna tänka mig.


Har iallalfall berättar för mamma och pappa nu :D dom blev jätte glada. Kändes som att en sten lättnade ifrån mitt hjärta. Känns hur skönt som helst att dom vet om det :) Berättar mer om detta en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar