onsdag 14 november 2012

blä.

Godmorgon!


Vill hem. Hårt. Magen fuckar upp mitt liv som vanligt och det är det enda jag tänker på. Antingen så är det magproblemen jag haft i tusen år eller så har det med graviditeten att göra. Det som är jobbigt är att inte veta vad det är för fel. Jag vet att man kan få mensliknande smärta eftersom att livmodern växer, men det känns inte som en sån smärta. Är livrädd för missfall, men det borde jag fått redan om smärtan hade att göra nånting med det. Så lite lugnare kan jag vara iallafall.

Det dryga med att ha magsmärtor är att jag ibland måste gå hem. Får alltid dåligt samvete för att behöva sjukanmäla mig. Känner mig som en förlorare och jag tappar massor av pengar. Jag vill ju få ut hela min lön.

Har hört att man kan ta kontakt med försäkringskassan så att man får ut pengar ändå. Jag vet inte. Känns krångligt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar