fredag 2 november 2012

lycka

Åh jag kan inte fatta det. I måndags så fick jag ett plus på testet, vilket jag absolut inte trodde att jag skulle få eftersom det var för tidigt. På testet stod det att vissa kan plussa 4dagar innan BIM och för mig var det 5 dagar innan BIM. Bönade och bad om att det skulle bli ett plus och VIPS så kom det fram. Stod och stirrade på testet bra länge innan jag började tjuta och tårarna började spruta. Blev så lycklig.

Jag har velat ha barn sedan jag var 15 år gammal. Men jag har alltid velat vänta tills jag har ett jobb och en sambo som jag vet att jag kommer spendera resten av mitt liv med. Jag har det. Lägenhet, en pojkvän som jag älskar över allt annat, jobb, katt, bil osvosv och det enda som fattas är en liten bebis :)

Jag har en känsla av att det blir en pojke, men Kicken tror på en flicka. Spännande ;) det är ju "bara" 8 månader kvar haha. Och jag håller både tummar och tår och ber till änglarna att allt ska gå bra genom graviditeten ♥

Du är mer än välkommen våran skatt ♥

1 kommentar:

  1. Åh grattis! Kom ihåg när jag fick plus på stickan vilken lycka det var :D! (Har också velat ha barn sen länge tillbaka) nu är jag i v25 och har endast 3 månader kvar :) önskar dig/er all lycka till och hoppas allt får gå bra !

    SvaraRadera