måndag 19 november 2012

Till dig min skatt.

Nu du lilla bebis så är du lika stor som ett blåbär. Men det känns som att du är MINST lika stor som ett äpple haha. Jag är i vecka 8 nu (7+0) och det är länge kvar tills jag får pussa på dig men det går fort. Känns som att det bara var här om dagen jag plussade. Att lilla du kan ha sådan stor makt över min kropp är lite sjukt. Jag mår jätte dåligt. Kallsvettas, är varm som bara fa-an, jag spyr och jag har humörsvängningar som heter duga och du växer så att min mage knakar och gör ont. Men det är sååå värt det. Och jag ber till änglarna att du ska få stanna i min mage och födas som en frisk bebis.

I juli nästa år så kommer mitt liv att förändras. På ett positivt sätt. Jag blir mamma och Kicken blir pappa och du, vårat fantastiska barn, kommer att få växa upp med massor av kärlek. Jag kommer göra allt för att du ska må bra och vara lycklig.

Jag längtar efter dig min skatt ♥


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar