fredag 2 november 2012

my love.

Kommer säkert uppdatera här hur mycket som helst. Korta till långa inlägg. Är just nu på jobbet och småler lite fånigt för mig själv. Blir lite tårögd också. Kan fortfarande inte fatta att jag har en växande bebis i min mage. Helt sjukt.

I juli är barnet planerad att komma till världen. Och vi kommer finnas där med öppna armar och ge våran bebis den oändliga och bästa kärleken som går att ge.

Det känns skönt att våran bebis kommer få unga föräldrar. Jag har unga föräldrar och jag har en sån sjukt bra relation med dom. Och jag vet att både jag och kicken kommer bli dom bästa föräldrarna för vårat barn.

Fick mensvärk igår och idag. Fick lite panik över att jag kanske bara varit skengravid (även fast jag plussat på två tester) så jag köpte ett till test imorse och där fick jag ännu ett plus haha. Jag måste sluta vara så nojjig.

En annan grej som är svårt är att jag är ju storsnusare. Det är jätte svårt att sluta snusa :( fast jag tycker jag har klarat det jävligt bra för att vara jag. Har försökt sluta förut men det har aldrig funkat. Men så fort jag plussade första gången spottade jag ut snusen och slängde snusdosan. Har tagit max 3snusar sedan deess. Iförrgår och igår tog jag ingen, men idag fick jag lov att ta en. Det är heller inte bra för min kropp att vara stressad nu. Så MAX två per dag, helst ingen. Tar bara om det verkligen är kris.

Just nu är jag i vecka 4+3dagar.

Typ såhär såg jag ut + hoppandes + gråtandes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar