fredag 30 november 2012

AAAJ

Mitt illamående har börjat bli mycket bättre för tillfället. Det kan hända nångång att jag mår illa och måste springa till toaletten och hulka lite men annars så. DOCK så tål jag typ ingen mat. Då jag tänker på sushi så mår jag illa t.ex. Husmanskost går bra + allt drickbart (typ soppa, smoothie osv).

Men istället så har jag fått fetaste bölden inne i käften där visdomstanden ska komma upp. Den har inte kommit upp än och då jag petar på bölden så är den mjuk. Antar att jag fått en fet inflammation. Underbart. Eller inte.

Fick en tid igår 13.00 men kunde inte ta den för att precis dååå så ska jag börja må illa haha. Så typiskt.

Så nu knaprar och alvedon. Jag hade valt att inte äta några tabletter alls förutom vitaminer men jag kan verkligen inte hålla mig nu. Jag vet att man kan äta alvedon under graviditeten men det känns inte bra. Så jag hoppas att denna smärta försvinner snart så att jag kan sluta med alvedon.

Ont som satan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar