tisdag 13 november 2012

alvedon eller inte?

Hej bloggen!


Haha nördig start. Kan inte skriva läsare eftersom denna är privat och endast två andra läser den så. Har mest den här bloggen för att jag ska kunna gå tillbaka och se hur jag haft det. Och påminna mig att graviditet inte alltid är en dans på rosor som jag tror att jag trott hela tiden ;) haha.

Har ont i magen i vilket fall. Vågar inte ta smärtstillande, men jag frågade i något forum vad man kan ta och alla sa alvedon. Så jag ska testa med alvedon senare idag.

Annars då? Har faktiskt blivit lite lugnare på arg-fronten haha. Såklart jag kan ryta till lite nu och då men har blivit betydligt lugnare :) Kicken går mig på nerverna men jag har lärt mig att andas då jag blir arg haha ;) Kicken gör absolut inget fel, det är bara det att mina hormoner tycker det haha.

Jaja. Ska fortsätta jobba nu. Uppdaterar säkert senare :)

Tur att bebisen kommer få snygga föräldrar..hahah! gud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar