torsdag 20 juni 2013

Vattnet gick...typ..lite..?

Godmorgon sockerpullor!


Gick som sagt runt i stan igår med lillasyster. Fick med mig ett par skor haha! bikinisarna fick jag lov att lämna tillbaka. Kunde inte ens ha största storleken i bhn. Illa.

I vilket fall så trodde jag seriöst att vattnet gick igår hahah. Var inne på bikbok, sen fick jag en konstig känsla mellan benen. Som ett liiitet litet hugg. Sen kändes det som att det började blöda. Sa på skoj till syrran att vattnet gick men tänkte att det inte var nåt speciellt. Fast ja.. jag vet inte riktigt vad det var. TROR att vattnet börjat sippra men det har inte varit så mycket mer än den gången. Så jag ska avvakta och se.

Har annars en konstig känsla i kroppen. Som att nåt kommer hända snart. Det trycker lite neråt osv. Sammandragningar + förvärkarna har ju kommit sedan några veckor tillbaka och det känns som att förvärkarna blivit liiite mer.. vad säger man? starkare? Jag vet ej. Jag kanske inbillar mig. Har lätt för att göra det om jag vill nåt riktigt mycket haha.

Har väldigt ont i ryggen/svanken också. Men det beror nog på att jag gått runt så mycket dom senaste dagarna. Måste försöka ta det lugnt.



... Jaaahapp.. Nu blöder jag näsblod också. Har typ aldrig gjort det i hela mitt liv.


1 kommentar:

  1. tycker du är väldigt vacker och vet att du kommer bli en grym mamma! :)

    SvaraRadera