tisdag 18 juni 2013

Det här med att internetshoppa..

Godmorgon!


Jävligt fint väder ute idag. Synd bara att typ alla jobbar och jag hatar att sola själv, så jag lär väl bara sitta här inne som vanligt. Snacka om att det börjar krypa i kroppen då man inte klarar av att göra nåt. Vill in till stan igen för att lämna två bikinis och en klänning men har fortfarande ont från då jag var där igår :/ jag gick som en sengångare och tyckte jag tog det jääävligt lugnt, men tydligen inte min kropp. Goddamnit.

Så jag får nätshoppa istället. FAST. Jag har blivit typ..snål? Eller inte snål, mer sparsam. Vet ni vad jag gör? Jag går in på mina favorit shoppingsidor, lägger in en massa i "shoppingbagen", tänker "mmmmhm! Detta är jag fan värd!!!" sen när jag ska betala ba: fast...naaaa.. jag har ju redan en långklänning. Och skor har jag hur mycket som helst av. Nagellack är billigare på typ coop. Ska jag verkligen köpa denna bh? Jag vet ju knappt vilken storlek jag har.

LÄGG AV ANGELICA!!!!! Du ÄR värd en fet jävla ikeakasse med nya kläder och skor. Du har fan burit en bebis i din mage och mått SKIT i snart 9 månader.. KÖÖÖÖP!!!!!!!!
okejdå...

Scorett.se har rea just nu så ni vet. Det var många som gillade mina skor med nitar på klacken och dom är därifrån. Nu kan ni få ett par vita sånna för 489:- istället för 699:-! Så in och shoppa :D

HÄR kan ni köpa dom. As jävla snygga.

Dom HÄR kostar 559:- istället för 799:- nu.
Funderar på att köpa. Ska jag eller inte? hmm



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar