onsdag 26 juni 2013

Loppis!

Hej!

Idag har jag följt Emma på en massa olika loppisar. Har alltid velat fara till sånna ställen, men har inte riktigt tagit tag i det eller ens vetat om vart ställena finns. Vi for iallafall först till långviksmon (där har jag däremot varit förut) och där köpte jag ett stooooort fint renhorn! Så sjukt fint. Ska bara måla om det så kommer det bli hur nice som helst. Jajust! Påvägen dit så körde Emma på en fet fågel :'( stackarn! Men han ville antagligen ta självmord för han bara satt där :(

Efter det drog vi vidare till bjästa. Påvägen dit så kör man ändå förbi Kickens stuga, så jag passade på att visa vart den låg någonstans. Vägen dit är jätte smal också får vi såklart möte. Vad händer då? Jo vi hamnar nere i diket!!! Tur att bilen som vi mötte stannade och hjälpte oss, annars hade vi fastnat där ett bra tag vill jag lova ;)

Påväg till bjästa håller Emma på att köra in i en långtradare hahaha.. Massa annat hände också men det behöver jag inte dra upp ;) Kan säga att resan i bilen med Emma var mycket händelserik (!)

I bjästa hittade jag en stol som jag nu har i hallen. Ska bara slipa den lite så att den blir lite Shabby Chic-aktig. Kommer bli jätte fint det med!

Vi for även till Valla och Hamnen. Men där hittade jag dock inget.

Men nu ska jag sova. Har cp sammandragningar hela tiden eftersom jag gått "så mycket" idag. Puss!

75:-

600:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar