lördag 1 juni 2013

Du kommer sakna att vara gravid.

Hej!

Trodde det skulle bli skönt med lite egentid på en lördag men nä, det är inte så skönt. Har nu kollat på två filmer och nu vet jag inte vad jag ska göra. Har städat undan lite i bebis rum, stirrat in i väggen, ätit godis och stirrat in i väggen ännu mer. Vad fresen kan man hitta på???

Kollade runt på youtube också. På nyfödda bebisar såklart. Grät en "liten" skvätt om man säger som så. Det är så nära nu. Liiite mer än 1 månad +- 2veckor, helt sjukt. Vet inte hur många gånger jag sagt detta men jag längtar såååå.

- Du kommer sakna att vara gravid.

Säger folk till mig. Nej. Eller isånnafall bara magen, den är fin. Men tröttheten, illamåendet, heffaklumpen, hormonerna och allt det där kommer jag knappast sakna ;) Sen hoppas jag verkligen att mina bröst går tillbaka NÅGOT. Dom är groteska. Bristningar som fan och mörka pigment som snart tar över mina boobies. Not cool. Not cool at all.


Kolla på denna och smält lite vettja.
Dessa hormoner... :''''''(

1 kommentar:

  1. Håller med dig, kommer inte att sakna graviditeten förutom magen.
    Har bara fått lite smått bristningar vid sidan av naveln och så lite vid mina "lovehandles" som bildats och en massa fula celluliter på låren för att de exploderade i volym -.-
    Graviditetens negativa sida med andra ord :P

    SvaraRadera