onsdag 19 juni 2013

Bebis blev godkänd igen.

Nu är det natt. Brukar egentligen ligga och sova hårt denna tid men jag såg precis klart på en riktigt bra film faktiskt. Filmen heter The Call, och ni som gillar filmen Taken kommer säkert att gilla the call filmen också. Så ett litet filmtips där till er. Snitch är också riiiiktigt bra.

Idag så var jag och Kicken till mödravården igen för att kolla värden och bebisen blev ännu en gång godkänd.

Vecka: Glömde fråga men jag antar att det är vecka 36 (35+4 enligt rul)
Blodtryck: 115/60
Kilo: 74 (+18kg)
Blodsocker: 5.5
Blodvärde: 114
SF-mått: 35 
Hjärtslag: 144
Huvud ner + rörligt.

Helt ok. Jag har fått en ny barnmorska eftersom min andra gått på semester. Så att dra upp det där med datumet var bara att glömma, för så fort jag började prata om det så såg hon ut som ett frågetecken. Har gett upp om att få mitt datum ändrat. Jag sa nu istället att jag vill till bedömningsmottagningen om jag inte fött innan den 19Juli.

Nej nu ska jag hoppa ner i sängen och förhoppningsvis få min sömn. Imorgon blir det en tur på stan med min lillasyster (om kroppen tillåter så att säga) eller så ska jag smeta in mig i kokos-olja och steka i solen. Hoppas fan det blir sol annars jävlar. Jag vill vara bruning inför midsommar.

Köpte brun utan sol för säkerhetsskull. Den ska vara svinbra tydligen. Dyr som satan (tycker jag) var den också. Fast ne. Den VAR dyr men jag köpte den på rean hihi. 215:- fick jag den för. Ordinarie pris: 450:-. Rea-freak är jag.

Puss och godnatt sötnosar!

Mama & Papa
hahah kan inte fatta det än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar