måndag 17 juni 2013

Sista utgången som preggo?

Godmorgon!


Får ber ännu en gång om ursäkt för min otroligt dåliga uppdatering haha. Jag SKA försöka bli bättre. Jag borde ju kunna få iväg iallafall ett inlägg per dag tycker jag. Helst nu då jag bara är hemma och inte gör..nånting..

Försöker iallafall väcka K just nu. Bra träning inför det som kommer komma haha. Jag är alldeles för snäll. Har låtit han sova vidare en timme extra nu t.ex. Funderar på om jag ska gå och slänga en tesked vatten på honom. Det brukade min pappa göra om jag vägrade vakna. Det känns som att man får hela havet över sig ;) hahah.

I vilket fall. I helgen så var jag ut med tjejerna. Säkert sista utgången som gravid. Det blev en bra kväll. Länge sedan vi var ut :) Dock så satt jag mest hela kvällen på krogen. Jag som brukar vara galen på dansgolvet ;) Men det var skönt det med. Jag hade ingen ork till något annat. Fullt förståeligt men.

Fick otroligt mycket komplimanger den kvällen. Jag blir alltid så glad då folk kommer fram och gratulerar mig och säger hur vacker jag är :) jag fick t.om tårar i ögonen då en jätte söt tjej kom fram och pratade med mig hahaha.. dessa hormoner alltså.





Snäxi girls

Jag dagen efter. Kändes som en fet bakfylla.
Ont i hela kroppen och spyfärdig. Nice. 

Fast detta är ändå det bästa jag vet. 
Ligga hemma och mysa med K och vår bebismage.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar