tisdag 25 juni 2013

Uttråkad men orkar inte göra nåt.

Alltså nä.. Blä säger jag bara. Blä blä blä. Så sjukt jävla uttråkad, men ändå orkar jag inte göra nånting. Sitter och svettas som en gris i soffan och det har jag gjort ungefär heeeela dagen. Lyssnar på Avicii - Wake me up 24/7 har jag med gjort, så nu kan jag säkerligen spela den på typ...tvärflöjt.

Vill bara gråta. Jag vet att det bara är hormoner, för jag har ingen anledning till att gråta. Men blä för det och blä för alla värkar och sammandragningar man får också händer det ändå inget. BLÄÄÄ!!

Vet ni vad jag vill göra just nu? Jag vill sitta på ett tak i stan med mina tjejer. Musiken på högsta volym. Cigg i ena handen och en kall god exotisk drink i andra. DET vill jag just nu...

Eller mest av allt vill jag ligga på förlossningsbädden och krysta ut bebisen.. men efter det haha.

Kissa vill jag också göra. Men när fan gör jag inte det????? Tror min urinblåsa är bebisens favoritleksak. Lovar att hon håller i den och klämmer åt + hånflinar åt mig. I can feel it.



Ett stort skatbo har jag på huvudet med. Måste göra nåt åt det snarT!!!!!! :'(
Sen om nån vill ha lite bröst så kan jag gärna ge er en näve eller två.
Kan inte ens ha HM:s bikinisar!!!!!!! tvi för det.

1 kommentar:

  1. Usch vad jobbigt du verkar ha det. Hoppas att din bebis kommer ut snart :)

    SvaraRadera