onsdag 27 november 2013

Stressad x 1000

Hallådär mina pullor!


Är så stressad. Försöker att tagga ner för jag vill verkligen inte få ont i magen, inte nu. Den där personen som ville ha våran lägenhet kunde inte ta den typiskt nog. Så nu är vi tillbaka på ruta ett, att hitta nån som vill flytta in innan fredagen.

Det var en tjej här idag som kollade och hon var intresserad. HOPPAS verkligen att det går för sig. Jag vill verkligen flytta. Kommer bli så ledsen om det inte vill gå vägen.

Håller på att laga mat nu iallafall.. Fläskytterfilé. Stekt till Kicken, kokat till mig. Är så jävla dålig på att laga mat, blir aldrig gott typ haha! Så därför har jag börjat laga oftare nu så att jag lär mig.

Puss på er!


4 kommentarer:

  1. Förstår inte riktigt varför ni inte FÅR flytta om inte lägenheten blir uthyrd? Eller handlar det om att ni inte KAN flytta för att ni ex inte har råd med dubbla hyror? :s

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är tre månaders uppsägning. Och lägenheten vi ska flytta in i har inflyttning 1 december. Råd och råd.. vi vill inte punga ut 16000:- i hyra under 3 månader. Dom pengarna kan vi lägga på nåt annat istället liksom :)

      Radera
  2. Okej, men då FÅR ni flytta ;) hoppas att det löser sig!

    SvaraRadera
  3. Haha men håll käften anonym.

    SvaraRadera