måndag 25 november 2013

Får vi flytta?

Jaa! Vi fick lägenheten. Men nu kommer kruxet. Vi måste få bort lägenheten innan den 1 december. Känns litelite omöjligt, men man får hoppas. Lägenheten vi förhoppningsvis ska flytta in till är så bra! Så jag skulle bli ledsen om det inte blir så haha.

Men idag så har två st kollat på våran lägenhet. Imorgon ska ytterligare ett par kolla och på onsdag ännu ett. Så jag hoppas verkligen att nån vill ha den och att det blir så smidigt som möjligt.

Aivi kollar just nu på babblarna (som hon älskar). Så jag passar på att skriva lite här. Imorgon blir det babysim. Jag, Aivi, Kicken och Elwin ska dit :) Kommer säkert bli jätte mysigt som alltid. Vi kanske ska ta och stanna på paradisbadet och chilla i lilla söderhavet en stund? det vore nåt ;)



Min finafina flicka! Finaste som finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar