måndag 4 november 2013

Got2be

Nu har jag lagt Aivi. Denna gång tog det bara 10minuter för henne att somna, så skönt. Kicken är på träning och jag sitter här i soffan och bara tar det lugnt. Borde egentligen plocka undan en massa men det får vänta lite ;)

Jag har ju köpt en ny kamera. En ny leksak. En Sony a65 och jag älskar den. Jag köpte en a55 innan men det gick inte så bra att ta selfies med den så jag köpte den nyare versionen istället haha!
"Ska du lägga på så mycket pengar bara för att kunna ta bilder på dig själv?" jamen självklart?

Så.. Med det vill jag bara säga att jag har börjat fota mycket mer nu. Och jag vill ju visa upp dom. Därför så tror jag att jag kommer börja blogga mer nu. Kan medge att min blogg har blivit så extremt tråkig. Vill spy på den. Men jag ska försöka. Jag älskar ju att blogga :) Men det har varit lite svårt att kombinera allt det här då man fått en bebis, men det förstår ni.

Cp bild. Men såhär blev påfyllningen av mina ögonfransar :) så otroligt skönt.


Glad flicka innan läggdags :)




2 kommentarer:

  1. Gud va du redigerar dina bilder!! Det ser inte naturligt ut iallafall.. Och då du till och med gör det på din kille och bebis också. Det är sjukt om något, man ska va stolt över hur sina barn/kille ser ut utan att måsta redigera så huden ser perfekt ut på dom.. stackare. Ditt självförtroende ligger säkert på 0.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag redigerar aldrig hyn på mina bilder, så både jag och min pojkvän tackar för komplimangen ;)

      Dåligt självförtroende verkar DU ha som inte ens kan stå för dina åsikter. "anonym". Pinsamt.

      Radera