måndag 11 november 2013

Farsdag.

Idag (eller igår.. beror på hur man tänker haha) så är det farsdag. Kickens första farsdag. Det är ju helt otroligt egentligen. Tänkte idag på hur fort allt har gått. Jag tyckte det bara var ett litet tag sedan som jag bodde i turkiet, hade skit kul och festade hårt. Och nu sitter jag här med bebisspya i håret och är lyckligare än någonsin. Jag trodde att jag skulle leva som singel i hela mitt liv. Jag har alltid velat haft barn. En pojkvän som jag älskar av hela mitt hjärta. Ett eget hem. Min alldeles egna familj. Och nu har jag det ♥

- Mormor gav mig grädde idag. Det var... GODIS! nomnomnom

Busunge!

3 kommentarer:

  1. Var försiktig med laktos och ananas när hon är så liten. Det är inte bra för deras matsmältning alls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag skrev ju att hon får smaka. Inte äta ;)

      Radera
  2. hahaha, vilket sötis! klart mormor ska dit med gräddan! ;) va tyckte hon om det?

    SvaraRadera