onsdag 13 november 2013

Frukostdrink

Hej sötnosar!


Klev upp rätt tidigt för att vara jag idag. Klockan 10 hehe. Min syster ringde mig och frågade om jag kunde följa med henne och hitta ett par jobbarbyxor, vilket jag gjorde. Sedan passade jag på att handla lite frukost. Vi har rätt mycket saker här hemma, men nästan inget jag kan äta.

Jag är inne i ett skov nu. Får ont i magen av fan allt jag äter. Blir så otroligt less på magen så jag vet inte vad. Jag ska boka en tid hos en dietist snart, så att jag får koll på vad jag kan äta och inte. Jag vill ju äta!! men jag kan typ inte. Man kan väl inte leva på bara magert kött och grönsaker? Eller det kan man säkert men jag börjar bli lite less på det nu ;)

Eftersom jag är inne i ett skov så får jag minst ont i magen av att dricka saker. Så jag gjorde en nyttig frukostdrink imorse.


Aloe vera juice
Ruccola
Vatten
Kiwi
 

1 kommentar:

  1. Känner igen det där. Eller jag kan äta men blir mätt efter typ tre tuggor. Trugar i mig ändå för jag vill inte gå ner mer. Men det är så jobbigt att ständigt ha ont i magen... Och att inget hjälper! Ska också få träffa en dietist nu för lite tips, så jag hoppas det blir bättre. Just nu dricker jag näringsdrycker. Inte så gott men behövande. :) hoppas du får ordning på magen snart!

    SvaraRadera