tisdag 26 november 2013

srsly?

Jag trodde inte att vi skulle kunna hitta någon som kunde flytta in i våran lägenhet så snabbt. Vi vill ju ha bort den den 1 december som sagt. Jag har sagt till andra som varit intresserad att den som säger att dom vill ha den först och att allt är klart, den får lägenheten.

Några har kollat på den men det styper i att det är tre månaders uppsägning. MEN..men..
Helt plötsligt är det en person som söker en 3a i gullänget snabbt som fan (what's the odds?) jag svarade direkt och sedan ringer personen mig. 5 minuter efter samtalet så säger han det.. att han vill ha den. Snacka om att en sten lättade ifrån mitt hjärta!

Så denna vecka blir det till att packa packa och packa. Vi ska försöka vara utflyttad innan fredag.

Snart bor vi i lägenheten! åh vad glad jag är. Också längtar jag efter vår superduperfina kissemiss som flyttar in hos oss lagomt till jul :)

Kolla vad fin han är! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar