måndag 3 december 2012

LUSSEBULLAAARR

Äntligen mår jag bra! Eller bra och bra. Men tusen gånger bättre än vad jag brukar må! Mår inte illa (förutom då jag tänker på sushi t.ex) men annars så.

Är just nu på jobbet och smäller i mig godis, så jävla gött. Sen om några timmar så ska jag vidare till tandläkaren där dom ska öppna upp min äckliga böld och spola rent. Hoppas det inte gör ont. Tål typ ingenting längre haha.

Sen ikväll så ska jag hem. Förhoppningsvis så far jag och köper underlakan så att jag kan renbädda sängen + dammsuga + dammtorka lägenheten. Sedan fira det med lussebullar som jag bakade igår + glögg framför tvn. PLUS min underbara pojkvän såklart. Det hade varit nåt dä.

Måste kirra en gran också. Ville först ha en vit gran men nu vill jag ha en grön och en riktig gran :) aldrig haft en sån. Till vårat vardagsrum som är ljust/vitt, så passar det jätte bra med en grön gran mitt i alltihop! Med vita kulor och änglavingar + finaste julstjärnan. Mmm.. längtar som fan.

Nejmen nu.. back..to..work.. yay!



Snoppen blev finast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar