måndag 10 december 2012

Illamåendet fortsätter..

Har varit i stugan hela helgen. Det är såå mysigt :) Och då har jag mått relativt bra. Men sen idag.. Fyyyfan vad jag har mått dåligt! Jag tackar mig själv att jag sjukanmält mig hela veckan. Jag hoppas att jag mår mycket bättre till veckan så att jag slipper sjukskriva mig ytterligare.

Jag gick till thaien för att köpa mat. Jag kände att jag var bara sugen på det, och det är bätte än ingenting. Men påvägen dit kände jag hur hela kroppen började skaka. Bönade och bad inombords att tjejen i kassan skulle snabba på för jag höll på att spy och svimma. Sen påvägen hem var fan det värsta jag gått i hela mitt liv. Mådde så otroligt dåligt. Då jag väl kom hem så kastade jag av mig alla mina kläder och sprang in till badrummet där jag la mig ner på golvet och försökte lugna ner mig. Tror jag fick en liten panikattack, inte skönt.

Efter cirka 10min så kunde jag ta mig upp igen. Men jag fick inte i mig nån mat. Fick i mig liite bambuskott och har druckit lite nyponsoppa, men annars ingenting. Förlåt bebis :( hoppas du nöjer dig med det lilla jag får i mig. Jag försöker verkligen.

Längtar tills på fredag. Vill se min skatt och veta att allt är bra. Då får jag lite mer energi och mer kämpeglöd. För just nu känns allt så jobbigt.

Nu måste jag lägga mig i sängen. Puss!

Imorgon går jag in i vecka 11. Helt sjukt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar