tisdag 25 december 2012

Bloggen är öppen.

Hej!

Är just nu i stugan. Jag och kicken for hit runt 10tiden igårkväll efter att vi firat jul hos min mormor&morfar+ farmor&farfar hehe. Dom fick en bild på våran bebis och dom blev jätte glada och förväntansfull :) känns riktigt bra. Och nu har jag öppnat denna blogg så att ni kan läsa den för en gångs skull. Anledningen till varför jag hade den stängd var för att av inte ville att så många skulle veta om det INNAN hela min släkt vet. Men nu vet dom så nu får ni också veta ;)

Dock så är det väldigt många som visste om det redan. Hade inte förväntat mig något annat. Rykten sprids som dammråttor i denna håla. Folk som inte känner mig går fram och frågar om det är sant liksom :s och det tisslas och tasslas. "Har ni hört att Angelica är gravid?? Shiiittt är det sant?" Som att det är värsta stora grejen.

Så detta är till en nyfikna små pluttar - JA jag ska bli mamma och JA kicken ska bli pappa. Och JA båda är liiiika förväntansfull och glad :)

Denna blogg kommer inte bara handla om min graviditet. Det är bara nu från början då jag mådde så jävla dåligt och behövde skriva av mig :)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar