lördag 29 december 2012

Hungrig som ett as.

Hej sötnosar!


Äntligen så skriver jag ifrån min dator (med flera knappar borttagna = drygt att skriva) men det är skönare att skriva här än på mobilen iallafall ;) jävla autocorr hela tiden.

Har precis varit på ICA och fyllt vårat kylskåp hehehe. Är hungrig hela jävla tiden så det behövdes. Det dryga är att jag vaknar två ggr om natten för att jag måste äta. Och ni som läst min blogg ett tag vet ju om att jag är INGEN morgonmänniska. Ligger gärna kvar till 12-13tiden på dagen. Men nu för tiden vaknar jag runt 9 och kan inte somna om... lite skönt ändå ;) då hinner man med morgonpromenader... hahaha vem försöker jag lura. JAG? träna? nej tror inte det va.

Är iallafall i vecka 13 nu. Bebisen är inte längre en liten ärta utan hela 7.5cm lång! det ni ;) här går det undan.

Älskar kommentaren jag fick på min andra blogg "Hon ska öppna upp en mammablogg och hon tror hon kommer bli känd genom den, för hon har inget annat att bli känd över" ahahahhaha söt du är. Klart jag är ute efter att bli känd IGEN!? hallå?

Jaja jag ska äta Kickens underbara sallad nu och sedan kommer Sofie och Tusse förbi. Det blir till att spela COD och dricka bärs ;)

puss





5 kommentarer:

  1. Hoppas inte du ska dricka bärs.. :O

    SvaraRadera
  2. man får inte dricka när man är gravid, kan ge bebisen hjärnskador!

    SvaraRadera
  3. Men nötter, hur dum tror ni att hon är? Finns nåt som heter alkoholfri öl också, och om hon nu skulle dricka vanlig bärs så är det väl fan upp till henne? Sköt er själv!


    Grattis till graviditeten Angelica! Härligt att du får vara så lycklig nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah precis. Klart jag menar alkoholfri öl :) Trodde folk kunde tänka en extra gång.

      Tack så mycket! :):)

      Radera
  4. skönt att höra, är så roligt att se dig lycklig! :D

    SvaraRadera