onsdag 26 december 2012

Barfota i minusgrader.

Hej!

En sak som är jävligt irriterande är att jag inte kan lägga upp bilder längre. Tydligen så har jag lagt upp för mycket (?) vad är det för skit? Känns riktigt drygt att behöva byta bloggportal IGEN.

I vilket fall så var jag på merrycan igår på juldagen. Riktigt roligt faktiskt :) väldigt mänga som kom fram och grattade mig och kicken. Så skönt på ett sätt att få sån bra respons :) sen finns det såklart dom som tänker att vi "bara" varit tillsammans i smart 6månader och blabla. Men det gör inget :)

Blev super hungrig och trött runt 1 tiden och ville hem, men ville inte vara nån partypooper så jag stannade kvar. Dock blev jag spyfärdig i väntan på att hämta ut jackan av all spritlukt och för att alla tryckte på. Blev as förbannad och skrek som en liten barnrumpa. Sen visade det sig att våran skjuts åkt iväg och eftersom det var omöjligt att få tag i en taxi så insåg jag att jag MÅSTE gå hem i mina förjävliga klackar. Efter ett par hundra meter orkade jag inte så jag tog av mig dom och gick barfota hem. En gravid förbannad tjej ska man fan inte bråka med så ni vet haha. Det slutade iallafall med att kicken mötte mig halvvägs och bar mig hem. Sen satte vi oss i våran bil och for till Max och svullade. Det behövdes.

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på deppmusik medansvar dom flesta är ute och festar. Det behövs ibland. Är så himla trött och kroppen vill ej samarbeta idag sååååå det blir en "tidig" kväll för mig.

Puss på er!

Update: haha se på fan! Det gick att lägga upp en bild ändå nu då jag testade. Det fick bli en tråkig bild på mina Mamabyxor som jag nyss köpte. Fula med SÅÅÅ jävla sköna. Kommer bo i dessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar