torsdag 15 augusti 2013

Men VA???

Åh jag bara väntar på att få må bra. Och efter skrapningen trodde jag att jag skulle börja må bättre. Men icket. Och igår kom det ut två blodiga kycklingfiléer (typ) följt av en massa blod IGEN. For in i dag och vet ni vad? DET ÄR FORTFARANDE MODERKAKSRESTER KVAR I LIVMODERN! Idioter hela högen är dom i öviks sjukhus. Är så less nu så ni fattar inte. Lyckades svälja gråten då läkaren berättade det för mig. 

När ska man få må bra? Är så ledsen över att jag inte kunnat njuta av bebistiden än :'( 

På måndag blir det ännu en skrapning..

3 kommentarer:

  1. Men nej :(
    Blir ledsen när jag läser det här. Hur mycket ska du behöva genomlida egentligen? Varför inte göra allt rätt från första stund? Går det inte att anmäla de som gjort fel två gånger redan?

    Krya på dig och hoppas att det är sista gången du behöver göra det här nu.

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Men va!! Vad är Öviks sjukhus för jävla skämt egentligen!! Tycker verkligen synd om dig. Krya på dig! Och hoppas dem kan sköta sitt jobb den här gången.....

    SvaraRadera
  3. Men herregud, vad fan sysslar dom med egentligen? Riktiga amatörer! Håller verkligen med jessie, hur mycket ska du behöva gå igenom? Hoppas det verkligen gör rätt nu så att du får må bra och njuta av att vara mamma till din fina lilla tjej. Krya på dig.

    SvaraRadera