fredag 2 augusti 2013

Feber, frossa & svett.

Hallådär!


Är så himla seg på att uppdatera jag vet. Har fortfarande feber och är allmänt hängig typiskt nog. Vill ju ha energi!!!

Aivilee har varit världens snällaste hittills. Gnäller knappt. FÖRUTOM igår(!!!) då hon skrek konstant från 16-22. Höll på att bli galen. Försökte att inte gråta själv men kunde inte hålla mig. Tycker så synd om dom som har kolikbarn! Jag som knappt klarade av nån timme. Usch. Men jag antar att hon skrek för att det är så jävla varmt i lägenheten. Håller på att avlida.

Vi är i stugan för tillfället och här är det svalt och skönt tack och lov. Inte för att det spelar nån roll för mig som har feber (svettas ihjäl) men tänkte mer på lillskruttan :)

Ikväll blir det surströmming! yaay. Kicken ska till bolaget nu också och jag har beställt en liten flaska rödvin hehe. Har varit sugen på det i nio månader!!! och nu ska jag äntligen få smutta på ett glas :D så gott.



Mysmys ♥

Pappa & Aivi♥


7 kommentarer:

  1. Usch då, lät inge roligt.
    Har du kollat så att det inte är i samband med en infektion nu under läkningen?
    En bekant fick också feber och det visade sig att hon hade en infektion i lunga och kroppen och fick ligga med antibiotika =/

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina ni är!
    Håll koll så att du inte får livmoderinflammation, det fick en vän till mig. inte roligt inte.

    Stora kramar!
    Kika gärna in hos mig och följ våran kamp :)

    SvaraRadera
  3. Precis som tidigare kommentarer så måste jag påpeka att man ju fått höra att det kan vara såå farligt med feber efter förlossningen, eftersom det kan vara infektion under läkningen.. Pratat med mvc om saken? Särskilt med tanke på att du opererats?

    SvaraRadera
  4. kom ihåg att du inte får amma när du druckit alkohol!

    SvaraRadera
  5. Hon får amma sålänge hon pumpar ut innan och sedan 1-2 måltider dagen efter (om hon inte köpt stickor på apoteket som hon doppar i mjölken) beroende på hur mkt hon väljer att dricka.Jag ammade dagen efter en drink då jag pumpade ut en stor måltid och slängde :)

    SvaraRadera