fredag 30 maj 2014

I want to be bruuuuun

Hej!

Jisses vad varmt det har varit idag! Gick till jobbet med Aivi idag och höll på att flyta bort. Och då gick jag med shorts och ett tunt linne! The summer is heeere hehe :D Nejmen typ.

Jag och Kicken ska till Umeå imorgon. Vi stannar över helgen. Det är brännbollsyran så jag antar att det blir lite festligheter. DOCK så ska det vara pissigt väder hela jävla helgen, det är ju typiskt. Hoppas verkligen det spricker upp. För mig spelar det dock inte sådan stor roll, då får jag bara en anledning till att använda mina oanvända hunter stövlar ;)

Jag försöker bygga på min bränna. Men det går så jävla segt! Skönt att jag har semester till september (semestern började igår) så jag hoppas jag blir sjukligt brun. Har solat solarium med olja OCH smetat på mig brun utan sol inför helgen haha! Är så fjantig. Men jag känner mig så mycket fräshare och snyggare ju brunare jag är.

PS! Nu behöver ni inte predika om hur farligt det är att sola solarium och dessutom med olja. I know. i know




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar