måndag 26 maj 2014

Behöver eran hjälp!

Hej!

Imorgon jobbar jag min sista dag inför semestern. Sen har jag semester juni-juli-augusti. Snacka om underbart! Jag hoppas på massa mini resor inom Sverige. Vill fara till Gävle, liseberg, åselemarknaden, junseledjurpark (även fast Aivi kanske är för ung men haha), stockholm osv. Hoppas också på en riktigt fin sommar med en massa sol och trevligheter.

Jag behöver eran hjälp förresten. Kan ni tipsa om något bra videoredigeringsprogram? Ska klippa ihop då jag berättar för alla att jag är gravid, lite videoklipp som gravid, babyshowern och förlossningen. Längtar tills filmen är klar! :) Tror den kommer bli jätte fin.



2 kommentarer:

  1. Windows Movie maker? iMovie / iMovie windows?

    SvaraRadera
  2. Hej hur kan det komma sig att du har 12 veckors semester?

    SvaraRadera