måndag 19 maj 2014

Det är inte rättvist.

Idag är en slappardag. Jag mår inte helt hundra, kallsvettas och mår bara dåligt. Hade feber imorse men inte längre skönt nog. Så idag har jag bara myst med Aivi framför tvn. Skaffade viaplay och kollade igenom några avsnitt av One Tree Hill (världens bästa serie om ni frågar mig). Har även donat lite i mitt lilla "trädgårdsland" som är ute på balkongen haha! Det börjar äntligen hända grejer där.

Också mår jag väl inte helt hundra pga en grej till. Och jag säger bara såhär.. jag hatar Cancer. Så innerligt. Varför ska det sätta sig på en sån fin människa med stort hjärta? Jag blir så jävla ledsen. Den människan har gått igenom sååå mycket under hela sitt liv. Men hon har varit stark. Så grymt jävla stark. Men just nu så önskar jag att jag kunde ge henne energi till att fortsätta kämpa. Jag var och hälsade på henne igår. Och allt kändes så fel. Jag bara väntade på att hon skulle öppna upp sina ögon, när vi höll hennes händer och säga "Men sluta fåna er :)". Jag saknar att se henne glad, hennes skratt, sin humor. Och hennes energi. ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar