fredag 30 maj 2014

blä lägg av.

Egentligen borde jag sova, är grymt trött. Men måste vänta tills denna jäkla BUS har smält in i min kropp, annars blir sängen inte så mysig. Också måste jag dricka upp mitt vinglas, kan ju inte hälla ut det hellerrrr!!

Ni vet ju att jag är en hejare på att tänka och fundera på saker om kvällarna. Försöker oftast inte göra det för ibland mår jag inte bra av det. Kommer aldrig på några bra lösningar. Just nu ikväll så tänker jag på hur folk kan vara så otroligt elaka och respektlösa. Det är klart att jag inte är en ängel, det är väl ingen. Men människor som jag stött på, som jag anser är elaka, SÅ jävla elak skulle aldrig jag kunna vara. Jag kan liksom inte ens tänka mig varför dom håller på som dom gör. Varför i hela friden vill man såra en annan person? helst en person som inte har gjort nåt skit alls. Som inte ens förtjänar det. Inte ens lite.

Jag och min vän satt ute och drack vin för ett tag sedan. Vi kom in på att det finns folk som BARA är ute efter män som har ett förhållande. Jag tror nog att många har varit med om detta. De flesta tycker det är irriterande, vilket jag nu också börjat tycka. Liksom, vafan, ska det vara så jävla svårt att hitta en 'egen'? Hur kan man vilja sjunka så jävla lågt? Jag blir seriöst äcklad. I alla mina förhållanden så har jag sett patetiska tjejer slicka röv efter nåt som inte varit deras. Blä. Lägg av.

Jag förstår inte hur man vill skapa sig ett sånt ryckte..

Och jag tar tillbaka på att ingen kan vara en ängel.. jag är fan en ängel alltså. Finns nog ingen snällare än mig hehe.

Förresten så saknar jag Tusse och Sofie. Vill kramas, dricka vin och snacka skit med dom♥



1 kommentar: