söndag 30 mars 2014

Vädret påverkar mig

Tack så mycket för era tips om bodylotions! Jätte snällt. Nu blir det till att handla en massa för att se vilken som är bäst ;) Är så less på min torra hud så nu jäklar.

Är det bara jag som påverkas rätt så mycket av vädret? Vi har haft jätte fint väder hela veckan och mitt humör har varit på topp. Idag är det grått och jag har sovit hela dagen. Idag kan det dock bero på att jag fått "besök" (mens.. hatar det ordet så jag säger besök istället) och för att Aivi har sovit hos sin mormor inatt så jag passar på att bli helt utvilad. Men ANNARS så är det verkligen så. Fint väder - jätte bra humör, dåligt väder - dåligt humör. Sjukt ändå.

Igår så var det Earth Hour så vi for till mina föräldrar. Vi grillade (grilloskulden-14 tagen) superjävla gött var det! Älskar grillad mat. Sedan släckte vi ner, spelade kortspel och åt fettiga saker. Mycket trevligt. Aivi somnade där och det kändes lite dumt att väcka henne så hon fick sova kvar där. Så idag passade vi på att ta en lång sovmorgon! Jätte skönt :D

Eftersom jag är dålig på att blogga så får det bli en liten bildbomb på vad jag gjort de senaste dagarna haha!


MUMS


Aivi älskade majskolven :D gullunge

Earth Hour

Solade på balkongen 

Min fina familj ♥


Fredagen - For ut en sväng med några vänner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar