onsdag 26 mars 2014

Ge mig tips på en bra lotion!

Aivi somnade på soffan ikväll haha! Sötnosen har varit vaken hela dagen (!!) så inte så konstigt egentligen. Hon somnade med flaskan i munnen. Efter en liten stund så lyfte jag in henne till hennes rum :) Och hon sover nu så sött. Hon somnade runt 19.30 så hon lär sova till 08.00 imorgon.

Medan hon sov och Kicken var på match så passade jag på att pyssla om mig lite. Tog en lång jävligt varm dusch, skrubbade, rakade, lyssnade på musik, sjöng osv. Efteråt så smorde jag in mig med victoria secret lotion. Luktar ljuvligt. MEN..men.. Jag är ändå torr? Och det kliar och svider. Kan inte ni tipsa om en bra kroppslotion tack ♥ (Jag smörjer in mig med en lotion ifrån apoteket där jag är torr, inte VS)

Imorgon då? Jag ska jobba. KVÄLL. Vill skjuta mig själv. Nejdå så farligt är det inte men jag sa redan ifrån början att jag inte kan jobba kväll och helger, men får sånna tider ändå. Men ska skriva om min ansökan med chefen imorgon så jag hoppas det ordnar upp sig.

Nu ska jag måla sista varvet på mina naglar och sedan ska jag se på älskade Criminal Minds.

Puss och godnatt ♥

Vita naglar denna gång 

6 kommentarer:

  1. På hälsokraft i gallerian har dom en AloeVera lotion som jag tycker är superbra mot torrhet! Det är en grön tub med märket "jásön" :)

    SvaraRadera
  2. du är jättelik din syster på den här bilden!

    SvaraRadera
  3. Body butter från The Body Shop är väldigt bra! Att hitta någon som doftar gott är inte svårt :)

    SvaraRadera
  4. Använd babyolja å smörj i duschen, finns med goda dofter och sen sköljer du av. Efter du duschat klsrt smörjer du med vanlig lotion som du har hemma. Svinbra

    SvaraRadera
  5. http://www.thebodyshop.se/kropp-bad/spa-behandlingar/africa-shea-butter-sesame-oil-body-balm.aspx

    den där super duper lyxig, man känner sig som värsta gudinnan då man använt den!

    SvaraRadera
  6. Jag skulle rekommendera att använda Niveas bodylotion. Funkar alldeles utmärkt. använder den varje gång innan utgång och smörjer in mina fossingar innan det är dags att visa vem som är kung på dansgolvet! / Man född 86

    SvaraRadera