måndag 3 mars 2014

Alltså dööö influensa!!


Hejsan!

Influensan har slagit till IGEN på mig, eller om den ens försvann. Vaknade ju med feber i onsdags och ont i kroppen. Fredagskväll så mådde jag betydligt bättre. For ut en sväng på lördagen också tappar jag rösten bara sådär då jag kom hem. Helvete tänkte jag. Men jag hade inte ont eller nåt.

Då jag vaknade så hade jag lite ont i halsen, ingen röst och tack&lov ingen feber. Så jag mådde helt ok. Eftersom jag inte hade någon röst så tänkte jag att jag iallafall kan åka till jobbet dagen efter (idag då) och medlyssna iallafall.

Vaknade idag men väärldens halsont, kunde knappt svälja. Rösten är fucked up. Kroppen värker så in åt helvete och jag kallsvettas. För någon timme sedan så såg jag också att jag har feber. Underbart. Fan vad less jag är.

Men Kicken är så snäll så han tog Aivilee till BVC för att kolla så att allt är bra med henne, vilket det var. Sedan for han till sin mamma och var där tills hans träning började. Aivi är fortfarande hos sin farmor och Kicken hämtar henne efter träningen.

Så vad har jag gjort idag? Jag har bara legat halvdöd på soffan och kollat runt på youtube/sovit. Knaprat ibumetin och paracetamol. Jag MÅSTE bli frisk snart. Och jag längtar efter min prinsessa som jag knappt orkar hålla i :(

Fick en ring och ett halsband av K ♥

1 kommentar:

  1. Vad använder du för hårfärg för och få ditt röda fina hår? :)

    SvaraRadera