onsdag 26 mars 2014

Dödens vecka.

Hejsan!


Jag hatar veckan innan man får sin dryga jävla mens. Varför får vi tjejer ens det? Eller det är klart jag vet varför, men VARFÖR? varför kan inte boysen få lida lite? det är frågan.

Jag är som ett psykbryt veckan innan. Blir arg, sur, ledsen, irriterad- you name it, för ingenting. Kicken får knappt ta på mig. Det ilar i hela kroppen och jag vill bara förstöra nåt. Kasta nåt i väggen. Inte för att det skulle kännas bättre, men ändå. Blir arg för att magen sväller upp så att man inte kan få vissa kläder att sitta snyggt. Blir irriterad över att få grus under fötterna. Blir sur för att Kicken (killar) inte förstår varför jag blir såhär. Blir ledsen för minsta lilla.

Imorgon så ska vi iallafall till BVC och då ska jag prata med min barnmorska om en "medicin" som man kan få för pms/pmd. Så jag hoppas den medicinen hjälper haha! Blir arg på mig själv också för jag vill inte vara såhär, det är inte jag. Men jag kan inte hjälpa det. Det är ungefär som då man var gravid med alla hormoner ni vet.

Men i vilket fall. Till något mer positivt. Min älsklingskusin har hälsat på mig idag med roliga nyheter. Det var ett tag sedan vi sågs så vi pratade lite i värmen på balkongen och sedan drog vi vidare till stan för lite shopping. Tänkte köpa nånting till min syster som fyller år imorgon men jag hittade två kjolar till mig själv istället haha! bra där.



Fina va? :) as dåliga bilder jag vet haha.

Solbränna till det där så!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar