måndag 3 november 2014

suck

Hej!

Nu så har jag flyttat. Till en trea på dalgatan. Kommer nog inte bo där länge, men det är bättre än ingenting. Rätt fin lägenheten men. På ett sätt är det skönt att bo själv och på ett sätt är det inte det. Helst då Aivi är med sin pappa så är jag själv. Och jag hatar att vara själv. Jag är verkligen ingen ensam varg. Vi ska försöka oss på det här med varannan vecka. Men redan nu känner jag att jag kommer ALDRIG klara mig utan Aivi i en vecka. Aldrig. Däremot kan det säkert fungera om jag träffar henne några gånger i veckan, så kan man ju göra.

Nej usch. Vill egentligen inte tänka på det här. Det var ju inte såhär det skulle bli.

Jag har så jävla mycket att skriva men försöker att förfina allt typ. För detta är allt annat än fint. Jag mår jätte dåligt. Riktigt jävla dåligt. Vill heller inte smutskasta människor. Men när eran magkänsla säger till er att nåt är fel, då ÄR det nåt fel. Lita på eran magkänsla för den har aldrig fel. Önskar att jag gjorde det från första början. Då hade jag inte mått såhär.

Kram till er ♥

Mitt ljus!

6 kommentarer:

  1. Hej angelica! Usch så tråkigt :( hoppas att det blir bättre! Du verkar så snäll och som en fantastiskt mamma. Och om du flyttade för att han hade gjort nått så var det en jävla förlust för honom. Kram <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att allt kommer ordna sig för dig! Kramar

    SvaraRadera
  3. Det kommer bli bättre! omge dig med de människor som gör dig glad!

    SvaraRadera
  4. Hej Angelica! Väldigt tråkigt att läsa att du flyttat ut och mår dåligt, men jag hoppas att det var det bästa för dig ändå. Jag är helt säker på att det kommer ordna sig för dig, det kommer nog vara jobbigt en tid framöver men du är vacker och framförallt en rolig och (verkar det som) i grunden en väldigt positiv person. Du kommer hitta någon bra, bara omge dig med bra människor och dina riktiga vänner. Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag vet att jag inte känner dig eller så.. Men jag vill bara säga att, jag har alltid tyckt att du verkar vara en sån fin person, rolig och gör andra människor glada (mig iallafall). Sen är du huur vacker som helst också!
    Tycker att din lilla Aivi är så otroligt söt och fin, och du verkar vara en fantastisk mamma :)
    Jätte tråkigt att läsa att du inte mår bra, önskar all lycka framöver och hoppar verkligen det kommer kännas lite lättare nu när du gått ner i tjänst <3 Kram på dig :)

    SvaraRadera