måndag 17 november 2014

25% sjukskriven

Hej!

Nu så har jag bott i denna lägenhet ett litet tag och har ÄNTLIGEN fått bredband och tv haha! Som jag längtat. Jag är riktigt beroende av socialt nätverk (verkligen drygt) och jag har gjort av med 10gb internet på mobilen hahah så jävla sjukt.

En grej som är lite typiskt är att det finns en ledig lägenhet fr.om februari. Lägenheten under den jag bodde i. Jag funderar faktiskt på att ta den. Denna lägenhet är mysig MEN det är så himla lyhört för mig. Jag börjar bli gammal nu vet ni ;) Jag vill ha det väldigt tyst. Plus att det är svinkallt i denna lägenhet. Aivi måste sova fullt påklädd tex. Så jag lär inte bo kvar här länge som sagt, därför känns det drygt att sätta upp massa hyllor också. Det orkar jag inte.

Jag gick till läkaren i torsdags för att prata om att höja min dos på tabletterna. Tydligen har jag redan hög dos så han rekommenderade mig att gå ner i tid på jobbet istället. Så nu jobbar jag 75%. Inte sådär jätte smart av mig att börja jobba 100% efter en heltidssjukskrivning kanske ;)

Jag och min älskling ♥ mitt stora fina hjärta,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar