torsdag 27 februari 2014

Febriga tjej

Hej allihopa! Det är jag.. Angelica.. Minns ni mig?

Skoja. Men fy på mig vad jag är dålig på att blogga. Så fort jag får suget till att göra det så dyker något annat upp tråkigt nog. I förrgår tänkte jag att "nä nu jävlar ska jag lägga upp ett videoinlägg" och vad händer då igår? Jo jag får typ influensan.

Så igår hade både jag och Aivilee feber. Aivis första feber. Båda var hängiga och svettades som grisar så vi låg bara i soffan och myste. Vi pendlade mellan soffan och sängen. Men det var mysigt men jävligt svettigt ;) Helst då hon ville ligga tätt tätt intill mig. Inte mig emot, absolut inte. När hon inte är febrig så gillar hon inte att mysa så mycket, så jag bara njöööt.

Idag då? Hon har inte feber längre, men diarré så det skriker om det! Hon har kräkt ner och bajsat ner min säng! :( älskade vännen. Tycker så synd om henne. Så idag blir det till att tvätta tvätta och städa. Jag hatar att tvätta och städa. Funderar helt ärligt på att skaffa mig städhjälp.


  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar