måndag 13 januari 2014

Yoga

Hej igen mina blommor och bin!

Har precis kommit hem ifrån gymmet. Jag körde lite yoga/pilates/thaichaiblablanånting haha. Det var rätt så jobbigt faktiskt, men grymt skönt efteråt. Man känner sig väldigt avslappnad men ändå känns det att kroppen fått jobbat. Och man blir ju så jävla hungrig då man tränar, så jag håller på att poppa popcorn ;) Kanske inte det bästa man kan äta efter en träning men vafan..



Hej. Duktig du är som gått ner alla mammakilon. Hur mycket väger du nu? Hinner du träna mycket med en liten och hur äter du? Vore kul att få veta. Behöver tips.
Men tjena!
Duktig och duktig har jag väl inte varit. Jag har inte gjort ett skit ska du veta ;) Ja jag hinner träna. Kicken är hemma med henne medan jag tränar, eller så har mamma henne om Kicken också tränar(om det är så att jag ska träna då "barnvakten" inte finns på stället just den tiden).

Jag äter typ bara protein och grönsaker, vilket jag inte rekommenderar. Kroppen behöver energi. Ibland kan det kännas som att jag ska svimma då jag tränar. Men jag kan inte äta något annat. Magen har dock blivit snällare nu på slutet. Innan så rann allt ur mig bokstavligen talat, vad jag än åt.

Men ungefär såhär ser min dag ut när det gäller mat:
Brunch: En skål med laktosfri yoghurt + en massa  frön (linfrön, solrosfrön, pumpafrön, russin osv) och en skivad banan.
Middag: Väldigt ofta är det nåt med kyckling, tex: Kycklinggryta, kyckling med grönsaker + lite ris (eller bulgur).
Kvällsfika: Två riskakor med kalkon på.


Just nu väger jag 50kg.


stark tjej.. elleeer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar