fredag 10 januari 2014

En kall öl på en fredagskväll.

Hej!

Kom precis hem ifrån mina föräldrar. Har varit där och kollat på modomatchen som var lite utav ett skämt haha! Och nu var jag så sjuuukt sugen på rödvin, men tror ni jag hade en flarra hemma? Nix. Men då såg jag att det fanns en iskall öl, och det tackar man ju inte nej till heller hehe.

Aivi sover. Försöker få henne att somna själv men det går inte så jätte bra. Hon är van vid att få somna i min famn medan jag går, men försöker vänja av henne det nu. Hon börjar bli alldeles för tung för mig :$ Men i vilket fall så som sagt.. det gick inte bra denna gång. Hon blev övertrött och jätte skrikig. Men sen insåg jag att hon hade bajsat (fail). Men hon somnade i alla fall i bilen påvägen hem skönt nog.

Annars då? Har börjat träna. Äntligen. Det tog mig några år att skaffa gymkort! Men nu jävlar ska jag bli tight ;)

Just ja! Många har fått för sig att jag och Kicken inte är tillsammans längre, men det är vi punkt slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar