tisdag 8 oktober 2013

tröttsomsatan

Hallådär mina små blåbär!


Är sjuuukt trött. Klockan 10 idag så for jag, Kicken, Tres & Tusse mot Sundsvall. Det var tänkt att vi bara skulle till ikea, men vi hann stanna på några fler ställen ;) Hem fina hem, Dollarstore, Ikea, Boom och Biltema. Bilen blev PROPPFULL(!) men det är tur att Kicken är bra på tetris haha!

Köpte bl.a inredningssaker till Aivis rum (ååh det kommer bli så fint), en byrå, ljus, vas, blommor, kuddar, ljushållare m.m.

Jag tror Aivi blivit överstimulerad stackarn. Igår så var det full rulle till fotografen. Och idag så har vi varit på en massa ställen. Aivi brukar sova rätt mycket, men idag så var hon vaken flera gånger och länge åt gången. Så då vi kom hem så började hon gallskrika :( Hon blev helt otröstlig. Det har bara hänt 2ggr sedan hon föddes.

Men nu sover hon hårt. Måste dock byta blöja och ge henne mat nu innan jag går och lägger mig. Men ska försöka göra det försiktigt så att hon inte vaknar ;) håll tummarna.

Min fina Aivilee ♥



1 kommentar: