fredag 25 oktober 2013

Shoppingdag.

Hejsan mina pussgurkor!


Idag tog vi oss ut till staden för en gångskull. Tänkte egentligen bara köpa en overall till Aivi men det blev lite mer, as usually. Jag älskar att handla kläder och saker till henne. Jag köper typ ingenting till mig längre, och ni som följt min blogg vet kanske att jag var typ shoppingberoende haha!

Men man kan ju inte hålla sig då man ser hur mycket fint det finns till bebisar! och att få mixtra med outfits och grejer.. mmm.. thats my thing hehehe.

Vi håller på att leta efter en ny lägenhet. Vi misstänker ju fukt och mögel i denna lägenhet och det är ju iiiiiiinte bra! helst inte då man har en bebis :( så vi måste ta tag i detta nu och om det visar sig vara mögel/fukt så måste vi flytta. Och jag hoppas vi hittar en fin 3a eller 4a. Helst en 4a för då kaanske jag får min efterlängtade walkinclothes som jag kan dela med Aivi ;) haha! lite löjlig är jag men vafan.

Sötnosa♥


Shoppingen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar