torsdag 10 april 2014

Bitter idag

Hejohejohejohå!


Är just nu på jobbet och äter choklad. Har varit på sånt pissigt humör de senaste dagarna så jag vet inte vad. Blev irriterad på allt. På att höra Kicken andas typ (haha sorry älskling) men ja. Det känns som att jag har gravidhormoner så att det räcker och blir över till hela världen. Och jag är inte ens gravid liksom (april april).

Annars då? Jag kom på att jag bloggar oftast bara då jag är irriterad eller om jag stör mig på nånting! Borde byta namnet på bloggen "Bittermamman" eller nåt liknande ;)

Vad har jag stört mig på idag? JO. Flickor som typ gör vad som helst för att få fler läsare till bloggen eller fler följare på instagram. Det är ju en sak att man #hashtaggar alla ord i hela världen, men att skriva på andras bilder??? Det är så sjukligt irriterande att jag bara vill flyga hem till dom och knärta dom på näsan.

"18 år, gift, väntar 2a barnet, älskar smink och ger tips om mode. Hjälp mig till 15K" well hello t... wait... what??? Hur gammal var du nu igen? Fattar ingenting.

Sen kontrar nån annan flicka med en kommentar "hihi lillgumman, jag är förlovad sedan jag var 14, fick första barnet när jag var 15, väntar 5e barnet nu och jag är bara 18 hihihiih ska gifta mig i juli detta år också ;)" 

Ursäkta men.. Har det blivit någon tävling nu i vem som låtsas växa upp först? Herreminjesus.

Vad hände med att tävla i vem som är slampigast? Det var mer underhållande tycker jag. Och mer typiskt tonåringar.

Puss på er.



2 kommentarer:

  1. PMS? Jag får sån jävla PMS vid ägglossningen varje månad att jag knappt kan leva normalt. Ett tag trodde jag att jag var gravid. Fruktansvärt arg, ledsen (gråter helt slumpmässigt), mår illa, sover jättedåligt (blir därför jäättetrött), får luktsinne som en knarkhund osv.. Listan kan göras lång.

    SvaraRadera
  2. Vad var det för modevisning du var med på? :)

    SvaraRadera