måndag 23 september 2013

Friskförklarad!

Hejsan fina ni!


Kan inte fatta att det fortfarande personer som går in på min blogg i hopp om att finna ett nytt inlägg!
vad söt ni är. Och förlåt. Min dator är världens segaste och jag hatar att blogga ifrån mobilen för att bilderna man lägger upp därifrån blir så jäkla små :s fattar inte. Men Kicken har tjatat sedan Mars att han ska få ta upp sin dator men jag har alltid sagt nej. Men nu så har han fått det och det är väl lika bra ;) Då kan jag blogga ifrån denna dator istället. Går tusen gånger snabbare och det är ett riktigt tangentbord(!!)

I vilket fall.. Har varit på återbesök hos läkaren som friskförklarade mig! yaaay. Blev hur glad som helst. Den där lilla biten som var kvar (som han trodde var levrat blod) var borta och allt såg fint ut. Förutom att det var en massa svarta hål i livmodern.
Jag: wtf? vad är det där? hål?
Läkaren: ja typ.. men det växer igen.
Tur det då ;)

Min livmoder har tagit så mycket stryk. Tycker synd om den haha. Som jag skrev tidigare så har jag större chans än alla andra att detta kommer hända igen då jag föder nästa gång. Så frågan är om jag vågar chansa eller om jag ska göra kejsarsnitt? bra fråga. Om jag föder vaginalt så kommer läkare att finnas på plats + påsar blod osv så på det sättet känns det skönt men. Vi ser. Det är ju ett tag tid iallafall.

Annars då? Jag har kommit in i mammarollen äntligen. Jag vet då hon är hungrig, hur jag ska trösta henne och allt det där. Allt känns huuuuuuur bra som helst faktiskt. Många säger att vi inte vet hur det är att ha en bebis eftersom Aivi är så snäll haha!







1 kommentar:

  1. Men gud vad skönt att få läsa att allt ärbra med dig nu och att du kommit in i rollen :)
    Fint det blev med det röda. Saknar mitt och funderat länge om jag ska tillbaka till det..

    SvaraRadera